petek, 31. januar 2014

Liebster award

Že nekaj časa nazaj me je na blogu čakalo obvestilo, da me čaka nagradica :) Danes sem si vzela čas za njo. Blogovsko nagradico mi je poklonila prijateljica Kristina. Kristina HVALA!
Kristina je prava ustvarjalka. Začelo se je nekega dne, ko je zapisala: začelo je nastajati nekaj mojega ... Od takrat dalje jo spremljamo s čudovitimi izdelki izpod njenih rok. Kristina naj bodo tvoje roke še naprej tako ustvarjalne in naj ti bo čas naklonjen!
Kakšna so pravila igre?
1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

11 DEJSTEV O MENI:
1. Sem mamica trem malim puncam in žena mojemu dragemu :) oni mi pomenijo največ
2. Rada kuham, pečem in preizkušam nove okuse - to je tudi moj osnovni poklic. Vsak dan mora biti na mizi novo kosilo, kar mi je kak dan tudi odveč, priznam ;) - predvsem, ker ne vem več kaj dati v lonec, saj znam zakomplicirati čisto navadno vsakodnevno kosilo
3. Rada imam red - kolikor mi to trenutno uspeva ;)
4. Rada imam naravo, moj vrt, rožice na njem, male detajle, ki moj vrt naredijo bolj prijeten in domač...
5. Ustvarjalka za dušo - ustvarjam s papirjem, režem in žagam les, nabiram zelišča, začela sem šivati, osvojila me je tudi glina, pa das masa, pa... zanima me kar preveč stvari
6. Ne maram jutra in zgodnjega vstajanja, čeprav je to moj vsakdan :( obožujem pa večere, sploh tiste ko najdem čas zase
7. Pitje jutranje kave v tišini je zame dober začetek dneva!
8. Ne znam se postaviti zase, ko pa se, vedno naletim na mino :(
9. Vsak dan mi je prekratek...
10. Bojim se zobozdravnikaaaaa
11. Rada imam svoje prijateljice - polepšajo mi dneve; pomagajo mi z nasveti, ko dan ni ravno moj; parkrat na leto mi pričarajo čudovit večer; kavica, ki jo popijem v njihovi družbi je najbolj okusna...

Odgovori na vprašanja, ki mi jih je postavila Kristina:
1. KATERA JE TVOJA NAJLJUBŠA SLADICA?
Čokolada
2. KATERI DEL DNEVA IMAŠ NAJRAJE?
Večer
3. NAJLJUBŠA KNJIGA?
Puščavska roža, Bela Masajka, Angeli
4. KATERI JE TVOJ NAJLJUBŠI UMETNIK?
Pesnik Tone Pavček in ilustratorka Jelka Reichman
5. KAJ TI POMENI DRUŽINA?
VSE!
6. KAKŠEN MOTO TE VODI SKOZI ŽIVLJENJE?
Dosežeš lahko vse kar si zaželiš, odvisno je le, koliko truda si pripravljen vložiti..... nikoli ničesar ne obžaluj, ker se vse zgodi z določenim razlogom
7. NAJLJUBŠA BARVA OBLAČILA?
Črna - pa kak dodatek v vseh možnih barvah
8. KATERO PIJAČO SI NAROČIŠ V BARU?
Brezalkoholno schweppes bitter lemon, alkoholno radler grapefruit - to me najbolj odžeja :)
9.KOLIKOKRAT NA TEDEN SI VZAMEŠ ČAS ZASE?
Ponavadi je čas zame ob večerih, vendar imamo trenutno dva škrata, ki mi večere jemljeta zase, pa še noči ponavadi...
10. SE UKVARJAŠ S KAKŠNIM ŠPORTOM?
Veliko hoje ob otroškem vozičku :) in pa včasih tek
11. ČE BI IMELA MOŽNOST ZA EN DAN POTOVATI V ZGODOVINO - KJE BI PRISTALA?
Če samo za en dan težko rečem, ker imam v spominu nekaj zares prekrasnih dni, ki bi jih takoj ponovila.



Toliko o meni. Sedaj pa izberem še 11 blogerk, ki imajo manj kot 200 všečkov in jim zastavljam vprašanja na katera bi želela, da mi odgovorijo :) Izbira ni bila lahko, saj so skoraj vsi blogi, ki jih spremljam že preplavljeni s temi nagradicami :) Pa sem vseeno našla 11 blogov :)

1. Anja
2. Simona
3. hišica čarovnij
4. Čarovnička
5. Urškin raj
6. Ana
7. Marby
8. Vida
9. Suzy
10. Pilulilu
11. Saša

Moja vprašanja pa so:
1. Naštej tri stvari, ki ti v življenju pomenijo največ?
2. Največja neumnost, ki si jo naredila?
3. Kaj najraje bereš na blogih?
4. Zadnja knjiga, ki si jo prebrala?
5. Najljubša poletna počitniška destinacija? Zakaj?
6. Hrana, ki je ne maraš?
7. Najbolj naporen dan v življenju?
8. Kaj najraje počneš?
9. Si zasvojena z internetom, FB?
10. Najljubši film?
11. Zakaj si začela pisati bolg?

Jupi, pa sem prišla do konca. En cel dan sem za tole potrebovala :))) Naj vam uspe ;)




2 komentarja:

  1. Hvala za nagradico!
    Samo v vednost: ce izklopis preverjanje z besedo v komentajih, bos olajsala komentiranje tvojih objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ana za opozorilo. Zdaj moram samo še ugotovit kako to izklopim ;)

    OdgovoriIzbriši