četrtek, 26. december 2013

Božično novoletna darilca

Včeraj sem pisala kako se mi je izgubilo kar nekaj fotografij :( SD kartica je kazala na napako in do fotografij nikakor nisem mogla. S pomočjo Partisovega programa pa sem prišla do mojih izgubljenih fotografij. Kar nekaj jih je uničenih, vendar sem ugotovila, da je včasih dobro pretiravati z večkratnim fotografiranjem. Mogoče vam kdaj pride prav, čeprav vam ne želim, da se vam zgodi kaj podobnega.

Med vsemi izgubljenimi fotografijami so se skrivale tudi te, z mojimi božično novoletnimi darilci za vzgojiteljice in učiteljice mojih otrok, ter za vse, ki prispevajo, da se moji otroci dobro počutijo, ko mene ni ob njih :)

Vzgojiteljice in učiteljice so dobile piškote iz kozarcev. V kozarce sem dodala vse suhe sestavine, ki so potrebne za piškote, zraven dodala modelček in pa recepturo, kaj vse je še potrebno dodati, da piškotki uspejo. Takšno darilo sem podarila že pred leti, pa sem nanj pozabila. Lansko leto pa sem ravno takšnega prejela tudi sama od prijateljice. Letos me je prijelo, da bodo zopet to, tudi naša darilca :)


Če bi želeli delati kaj podobnega, potem v steklen kozarec po plasteh nasujte vse suhe sestavine, jih zaprite, kozarcu dodajte opis, kaj vse je še potrebno dodati, ter koliko časa in kako speči :) Poleg raznih piškotov se v kozarec lahko spravi sestavine za raznorazne muffine ali kolačke. Jaz sem si recept izposodila iz spletne strani Dom in stil in naredila čisto po njihovem stilu, ker mi je bilo tako najbolj všeč. Vam recept prepišem še tukaj:
ČOKOLADNE ZVEZDICE
Potrebujemo: 
  •  steklen kozarec za vlaganje prostornine 1l ( jaz sem jih kupila v Ikeii, ima pa jih tudi Stenko v Trzinu)
  •  300 g moke
  • 130 g rjavega sladkorja
  • 110 g mletih orehov
  • 100 g sesekljane temne čokolade
  • po želji ščep cimeta (jaz sem ga dodala, ker v tem času vonj po cimetu zelooo paše)
Sestavine napolnimo po plasteh v kozarec. Jaz sem jih polnila z žlico in vsako plast lepo poravnala. Priporočajo uporabo škrniclja iz peki papirja, da pridejo lepe plasti. Plasti poljubno kombiniramo.
Kozarec zapremo in dekoriramo s trakom in modelčkom z zvezdico ( najugodnejši je bil Merkur in tudi največ izbire je imel ). Dodamo še spodaj napisani recept - navodilo za uporabo mešanice:

ČOKOLADNE ZVEZDICE
Mešanici iz kozarca dodaj 2 jajci in 250 g masla. zamesi testo in ga pusti počivati na hladnem vsaj 30 minut. Razvaljaj ga približno 5mm na debelo in izreži piškote, peci na 180 stopinjah Celzija približno 10 minut oziroma dokler robovi piškotov ne postanejo zlatorumeni.
Dobro peko vam želim! 

Vsem, ki jih vsakodnevno srečujemo pa smo poklanjali sladke čokoladice v obliki jelenčkov - Rudolfov. To idejo sem tudi našla nekje na spletu, vendar sem jo imela shranjeno med dokumenti, tako, da ne vem od kje točno je bila. So bili sladkih darilc z voščilnico vsi zelo veseli.



Pa še slikica naših letošnjih družinskih božično novoletnih voščilnic. Naša družina upodobljena v jelenčkih. Jelenčki, Rudolfi so mi od nekdaj všeč in mi v takšnih prazničnih dneh vedno pridejo prav, da jih uporabim v svojih čiračarah. 
Najmlajši jelenček (v ženski obliki) je star komaj 5 mesecev <3. Letos smo jih naredili 40, kar je največ doslej. 










2 komentarja:

  1. Čudovito, čudovito. Tile piškoti iz kozarca so res krasno darilce. Sem prepričana, da so bile učiteljice in vzgojiteljice vesele. Darilčka, voščilnice...vse tako lepo....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Kristina :) Ja so bile vesele darilca :) Ga bodo "vnovčile" :)

    OdgovoriIzbriši